2008. február 7., csütörtök

Re :)

Jó ideje nem jártam erre. Lesz majd erről egy "itt meg itt jártunk és ezért nem blogoltam" poszt, de ma más a téma.

Nem is olyan régen megnyílt a (súly)Vesztőhely, itt fogyókúrákkal és az egészséges táplálkozással kapcsolatban találhatunk jobbnál jobb írásokat.

Ma esti témám is fogyókúrás. Újév óta én is odafigyelek (ca. 10 kgtól kellene megszabadulni), de a síelés alatt kicsit elgyengültem - ennek okáról is szó lesz majd az "itt meg itt jártunk és ezért nem blogoltam" posztban.

Wokban sült zöldségek

hozzávalók: (1 főre)
fél karfiol
1 nagyobb sárgarépa v. 2 kisebb
1 szál zeller
1 hintés petrezselyem
1 hintés bazsalikom
só, bors

fehérje: 1 csirkemell v. 1 pár virsli v. 1 pohár tejföl

A wokot felhevítem, beledobom a felapított zöldségeket és a húst/virslit. Ca. 7-10 perc alatt készre sütöm.

Attól függően, hogy mi van otthon kerülhet bele csíkokra vágott csirkemell, vagy 1 pár minőségi virsli. A tejföl nálam olyan alapkellék, mint másoknak a kenyér vagy a burgonya, nagyon sok ételre szívesen locsolom (ezzel egészen biztosan néha irtó nagy gasztrobűnöket követek el).

Egy jó nagy tányérnyi vacsora lesz belőle.

Kalóriatartalma sacc/kb. alapon 2500-400 között lehet. Ha csirkemellet teszünk bele, akkor inkább a 250 felé tendál, ha virslit, akkor inkább 400 Kcal ez az adag.

Fénykép sajnos most nincs, mert ma a fiúknál farsang volt és lemerült a masina, még nem tömtöttem fel.

Nincsenek megjegyzések: