2008. június 30., hétfő

Én és az Aldi


... jó barátok lettünk.

Már Németországból ismertem (gasztrobűneim egyike az aldis tai leves imádata), és ahogy nyílt egy itt a közelünkben nagyon megszerettem. Korábban évekig "sparos" voltam, de most elcsábított a sok szép zöldség, a jó minőségű tej és tejszín. A sparral egyre inkább elégedetlen kezdtem lenni. Tudom, hogy a tudatos gasztrobloggerina piacozik hetente 2szer, és ott szerzi be a friss árut, de sajnos nekem erre még nem sikerült rendszert kialakítani, így a sparban vettem a zöldségeket (különösen a bio kínálat tetszett meg). Viszont a zöldségek minősége ott szerintem egyre rosszabb.

Így most alapvetően az aldiban vásárolok, és a bio élelmiszerekért és kevés adalékanyagos sonkáért megyek a sparba.

Mai szerzeményeim:
- álomszép virágok (499 Ft/csokor)
- 2 kg padlizsán (129 Ft/500 gr)
- gyönyörű koktélparadicsom (a paradicsom, szőlő és nektarin minősége hetek óta állandó... mindig nagyon finom)
- igazi magyar stahlos duci fokhagyma 5ös csomagban (legalábbis felirat szerint magyar, de a vége dudorodása alapján is annak tűnik, és én el szoktam hinni, amit olvasok.... naivitás :) )

Szokott más is Aldiban vásárolni????

Tudom, hogy vannak Lidl-fanok, én is néha bemegyek, a zacskós fűszeres krumplijuk nagyon finom! :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

BIopiac függő vagyok, de nagymamámékkal jól el tudnál beszélgetni ezekről. Bonyhádon laknak, és ott minden van, ami csak létezik, és mindent máshol vesznek...mindent,a hol a legolcsóbb, legszebb, legkitudjamibb. Jó móka velük vásárolni

VKOrsi írta...

Nekem anyukám ilyen :)
4 helyen intézi a vásárlást.
Nekem erre nincs időm, mert gyerekkel bevásárolok.

Biopiacfüggő én is voltam, míg Pesten laktunk, de itt nincs, így ez a függőségem is megoldódott.

Millie írta...

Szia! Én eddig kétszer jutottam el az Aldiba, de nekem nem jelentett átütő élményt. Az idei legjobb spárgát viszont ot vettem valami röhej áron.
Millie

Horasz írta...

Csokolom,

tessek benezni ide, egy kis meglepi van:

http://horasz.blog.hu/2008/07/30/kreativ_blogger_lettem

Manyesz írta...

Én kezdem megszeretni az Aldit, jó dolgok vannak. Finom sajtok, borok, jégkrém. Pont ma vettem eg üveggel az olívaolajukból-Castello- nagyon kíváncsi leszek. Illata jó. A nescafe goldjuk is, igen kellemes csalódás volt. És mindig van 1-2 dolog, amit lejárat előtt 1 héttel leértékelnek.