2008. augusztus 18., hétfő

Csalódtam :(

Betegek voltak a gyerekek, így 2 hete minden nap együtt voltunk. A fáradtságra való tekintettel, pár meglepetéssel jutalmaztam magamnak legutóbbi bevásárlásom során. A nagy melegre miatt úgy döntöttem, hogy kipróbálok egy "gyári" szorbetet, a választásom a Mövenpick Citrom-Lime termékére esett....
A szorbet állaga fantasztikus, még megfagyott (-18 fokos) állapotában is lágy és könnyű, nekem ilyet még itthon sosem sikerült elérni. Kikanalaztam, fantasztikus illat..... és az íze óriási csalódás.

A Mövenpick vanília fagylaltja sokáig etalon volt, aztán rájöttem, hogy a jó vaníliafagylalthoz csak tejszín és igazi vanília kell. Arra számítottam, hogy ez a szorbet maga lesz a mennyország, a szorbetek szorbetje. Szappan ízű és keserű. Olyan, mintha túl sok héj került volna bele. A keserűt én nem szeretem, sosem volt tonik és grapefruit rajongó.

Mindezek után azért megvolt a mindennapi gasztróélményem a jól bevált Häagen-Dazs Dulce de leche személyében... tökéletes, mint mindig.

Azt gondolom, hogy vanília fagylaltot már tudok csinálni, de a karamellel nem jutok egyről a kettőre. De azért nem adom fel, lelkesen próbálkozom!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

csokolom csokolom, hat el tettszik tuni? csak az index forum, osztan a blogolvasok meg elhanyagolva?:)

Minden rendben, jol vagytok? Regota nem irtal...

H.